loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 292 نظرات (0)

گروه تروریستی تکفیری داعش راه های منتهی به شهر فلوجه عراق را بمب گذاری کرده و مردم در این شهر حبس شده اند.

خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها


بحران انسانی در شهر فلوجه عراق

روزنامه الشرق الاوسط در شماره امروز خود با بحرانی خواندن اوضاع در شهر فلوجه عراق نوشت: "ساکنان شهر فلوجه دیگر توان مقابله با گرسنگی را ندارند. آنها برای پایان دادن به این وضع خودکشی میکنند یا سم می خورند. کودکان در برابر چشمان مادرانشان از گرسنگی می میرند. خانواده ها برای رهایی از عذاب های مرگ ناشی از گرسنگی اقدام به خودکشی دسته جمعی می کنند."

نقشه عراق ، خودکشی ، داعش

الشرق الاوسط اضافه کرد: "گرسنگی جان ده ها زن ، کودک و پیر را گرفت و این وضع همچنان ادامه دارد."

پیرمردی 65 ساله به نام "ابو ابراهیم" درباره اوضاع این شهر به خبرنگار الشرق الاوسط گفت: "اوضاع روز به روز بدتر می شود. هیچ دارویی در بیمارستان شهر باقی نمانده است و اعضای تیم پزشکی نیز آنجا را ترک کرده اند. مرگ در همه جا غوغا می کند و مردم از گرسنگی خود کشی می کنند. هرگز گمان نمی کردم با چنین وضعی در زندگی ام مواجه شوم."

برخی از مردم شهر برای رفع گرسنگی از علف تغذیه می کنند. قیمت مواد غذایی در این شهر به شدت افزایش یافته است و مردم آب شرب پاک ندارند.

"صهیب الراوی" --استاندار انبار-- در گفتگو با شرق الاوسط اعلام کرد: "ما راه هایی را در برخی مناطق فلوجه به منظور رساندن غذا و دارو به مردم شهر ایجاد کردیم ولی اعضای داعش برای اینکه اجازه ندهند مردم از این راه ها فرار کنند آنها را بمب گذاری کردند."

"فالح العیساوی" --معاون رئیس شورای استان انبار-- نیز وضع مردم در فلوجه را غم انگیز خواند و اعلام کرد: "شهر در آستانه مرگ دسته جمعی قرار دارد. گروه تروریستی داعش عامل اصلی این وضع است. چنانچه داعش در روزهای آتی این شهر را تخلیه نکند به زور وارد شهر می شویم و مردم را نجات می دهیم." وی افزود: "نمی توانیم به صورت هوایی به مردم شهر آذوقه و دارو برسانیم. درحال حاضر 70 هزار نفر در شهر سکونت دارند . به دلیل کمبود امکانات، توان کمک رسانی هوایی را نداریم."

 

خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها

 
منبع : باشگاه خبرنگاران - /khabarnewss.ir  
 
 
 
 
 خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها - نمناک
namnak.com/28837-فلوجه-در-محاصره-داعش.html
۴ ساعت پیش - داعشی‌ها با بمب‌گذاری راه‌های منتهی به فلوجه، مردم را در این شهر حبس کرده‌اند.
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه | داعشی ها با بمب گذاری راه های
www.ghatreh.com/news/nn30936832/خودکشی-دسته-جمعی-مردم-فلوجه
۲ ساعت پیش - داعشی ها با بمب گذاری راه های منتهی به فلوجه، مردم را در این شهر حبس کرده اند. - روزنامه الشرق الاوسط در شماره ام.
تصاویر برای خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی هاگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها4 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها4 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها
نتیجه تصویری برای خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها
تصاویر بیشتر برای خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها - تی نیوز
tnews.ir/news/7d9459967964.html
اخبار داعش - گروه تروریستی تکفیری داعش راه های منتهی به شهر فلوجه عراق را بمب گذاری کرده و مردم در این شهر حبس شده اند. بحران انسانی در شهر فلوجه عراق
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها
new1downloads.rozblog.com/.../خودکشی-دسته-جمعی-مردم-فلوجه-در-محا...
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها. گروه تروریستی تکفیری داعش راه های منتهی به شهر فلوجه عراق را بمب گذاری کرده و مردم در این شهر حبس شده اند.
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها - جدیدترین ...
yascamp.ir/خودکشی-دسته-جمعی-مردم-فلوجه-در-محاصره-د.html
۴ ساعت پیش - گروه تروریستی تکفیری داعش راه های منتهی به شهر فلوجه عراق را بمب گذاری کرده و مردم در این شهر حبس شده اند.
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها | News File
newsfile.ir/news/خودکشی+دسته+جمعی+مردم+فلوجه+در+محاصره+داعشی+ها
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها. گروه تروریستی تکفیری داعش راه های منتهی به شهر فلوجه عراق را بمب گذاری کرده و مردم در این شهر حبس شده اند.
خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/news/5548478/خودکشی-دسته‌جمعی-مردم-شهر-فلوجه-عراق
داعشی‌ها با بمب‌گذاری راه‌های منتهی به فلوجه، مردم را در این شهر حبس کرده‌اند. ... خانواده ها برای رهایی از عذاب های مرگ ناشی از گرسنگی اقدام به خودکشی دسته جمعی می کنند." ..... اصلا چه نیازی که با داعش بجنگند فقط کافی است موصل را محاصره کنند وراههای ...
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها - واضح
vazeh.com/.../خودکشی-دسته-جمعی-مردم-فلوجه-در-محاصره-داعشی-ها
۳ ساعت پیش - خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها-اخبار داعش - گروه تروریستی تکفیری داعش راه های منتهی به شهر فلوجه عراق را بمب گذاری کرده و ...
خودکشی دسته جمعی مردم شهر فلوجه عراق - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=خودکشی+دسته+جمعی+مردم+شهر+فلوجه+عراق
خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق. 3 ساعت پیش اخبار ... خانواده ها برای رهایی از عذاب های مرگ ناشی از گرسنگی اقدام به خودکشي دسته جمعي می کنند. ... نیروهای داعش در شهر فلوجه از 5 ماه پیش در محاصره. .... سیاستمداران داعشی، متهمان انفجارهای عراق.
نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 10 فروردین ...
www.javuni.ir/news/66445
۴ ساعت پیش - ... عمان امروز سه شنبه 10 فروردین 1395 در چارچوب مسابقات گروهی جام جهانی 2018 در قاره آسیا را در ... خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها ...
قریب‌الوقوع بودن نبرد نینوا؛ مرگ خاموش داعشی‌ها در موصل
www.tasnimnews.com/.../قریب-الوقوع-بودن-نبرد-نینوا-مرگ-خاموش-داع...
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی این تلاش‌ها را خودکشی دسته‌جمعی توصیف کرد. ... فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق افزود محاصره داعشی‌ها در داخل فلوجه از سوی نیروهای امنیتی و ... از انتقال کشته‌هایش به اداره پزشکی قانونی موصل،‌ده‌ها نفر از مردم موصل را دستگیر کرد.
خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق - Shia News
shia.shafaqna.com/FA/IR/458038
خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق. ... مردم شهر فلوجه عراق. داعشی‌ها با بمب‌گذاری راه‌های منتهی به فلوجه، مردم را در این شهر حبس کرده‌اند. مطلب در سایت اصلی ...
- مرگ خاموش داعشی‌ها در موصل - روزان
www.roozannews.ir/TextVersionDetail/32709
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی این تلاش‌ها را خودکشی دسته‌جمعی توصیف کرد. ... فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق افزود محاصره داعشی‌ها در داخل فلوجه از سوی نیروهای امنیتی و ... از انتقال کشته‌هایش به اداره پزشکی قانونی موصل،‌ده‌ها نفر از مردم موصل را دستگیر کرد.
خبرگون | خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق
www.khabargoon.ir/news.php?...خودکشی+دسته‌جمعی+مردم...فلوجه...
داعشی‌ها با بمب‌گذاری راه‌های منتهی به فلوجه، مردم را در این شهر حبس کرده‌اند. ... خانواده ها برای رهایی از عذاب های مرگ ناشی از گرسنگی اقدام به خودکشی دسته جمعی می کنند.
خودکشی 30 تروریست داعش در فلوجه عراق - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... مخالفت ها با حضور تروریستها در استان انبار و محاصره چند ماهه فلوجه توسط ... تروریست های داعشی ده تن از عناصر نقشبندی ها را در استان صلاح الدین ترور ... به مردم برای جلوگیری از فاجعه / ویدیوی یک خودکشی دسته جمعی در راه شمال!
muslimpress | فارسی
fa.muslimpress.com/
خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق. فروردین ۱۰, ۱۳۹۵ بدون نظر. داعشی‌ها با بمب‌گذاری راه‌های منتهی به فلوجه، مردم را در این شهر حبس کرده‌اند. به گزارش MuslimPress؛.
جردن نیوز
jordannews.ir/
خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها. ۱۰ فروردین ... به گزارش جردن نیوز؛ رسانه ها از کشته شدن دست کم ۱۶۰ نفر در حملات تروریستی در پاریس خبر دادند.
تبریک سرباز سرخ ها به مناسبت روز زن/عکس
khabarontime.ir/news/.../تبریک-سرباز-سرخ-ها-به-مناسبت-روز-زن-عک...
تبریک , سرباز , سرخ , ها , به , مناسبت , روز , زن , عکس , خبر , آنتایم , , , , div , شجاع , خلیل , زاده، , سرباز ... خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها ...
مرگ خاموش داعشی‌ها در موصل - اخبار افکارنیوز - irancloob
afkarnews.irancloob.net/مرگ-خاموش-داعشی‌ها-در-موصل/
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی این تلاش‌ها را خودکشی دسته‌جمعی توصیف کرد. ... فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق افزود محاصره داعشی‌ها در داخل فلوجه از سوی نیروهای امنیتی و ... از انتقال کشته‌هایش به اداره پزشکی قانونی موصل،‌ده‌ها نفر از مردم موصل را دستگیر کرد.
برچسب ها - دسته جمعی - خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
yjcphotos.ir/fa/tag/1/دسته%20جمعی
لحظه محاصره و هلاکت دسته جمعی گروهی از عوامل انتحاری... کد خبر: ... اقدام شجاعانه‌ی دسته جمعی مردم برای نجات مرد نگون بخت + فیلم. کد خبر: ... مرگ خاموش داعشی‌ها در موصل. هاست وی این تلاش ها ... دسته جمعی آنها را با آغاز عملیات پاکسازی فلوجه از... کد خبر: ...
- داعش‌ ضعیف‌تر از آن است که به دروازه‌های بغداد برسد - قدس ...
www.qudsonline.ir/TextVersionDetail/354970
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... اوضاع آنها و مردم این مناطق اطمینان حاصل کند، خزعلی تاکید کرد اوضاع امنیتی کاملا ... دبیرکل سازمان بدر افزود حلقه محاصره فلوجه از سوی نیروهای امنیتی و حشد ... شود که به نوبه خود زمینه تسلیم دسته جمعی تروریست‌های داعشی را فراهم می‌کند. ... مردمی بلافاصله وارد عمل شده و این مناطق را از لوث داعشی‌ها پاکسازی کردند.
بولتن نیوز | bultannews.com
www.bultannews.com/
امیدهای مردم ایران به پایان سریع انزوای اقتصادی این کشور در حال رنگ باختن است، زیرا بانک های خارجی، به ویژه بانک های ..... خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق ...
شیوه جدید داعشی ها در تجاوز جنسی به زنان فلوجه | نایس استار
nicestar.ir/6176/شیوه-جدید-داعشی-ها-در-تجاوز-جنسی-به-زنان.html
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجاوز گروهی داعشی ها به زنان فلوجه – نیک صالحی ... گروه تروریستی داعش که طی هفته های اخیر از محورهای مختلف در شهرهای الرمادی و الفلوجه در استان الانبار به محاصره در آمده … .... «بلوک سیمانی» شیوه جدید داعش برای کُشتن مردم + تصاویر. ... تجاوز جنسی در بالکن به مرگ دو جوان ختم شد (عکس) · سه بار اعدام برای …
اهل سنت فلوجه در حال هلاکت داعشی های در محاصره شیعیان - rss
eslahesabz.kojust.ir/page-564877.html
اهل سنت فلوجه در حال هلاکت داعشی های در محاصره شیعیان ... تهران-ایرنا- منابع عراقی روز شنبه از فرار دسته جمعی تروریست های داعش از شهر فلوجه در ... کشف شبکه جاسوسی انگلیس در سایت رجانیوز · آیا مردم قم ضد اصلاحات هستند؟ ... اخرین جستجو ها ... 13 ساله خودکشی کرد | زنان ودختران | قسمت 93 رمان شرط بندی | عیدی دولت روحانی به مردم ...
فیلم داعش اخبار | صفحه 3 از 12 | داعش نیوز
daesh-news.com/category/ویدیو-جنایات-داعش/page/3
داعشی ها 3شهروند سوری را به اتهام جاسوسی به ضرب گلوله اعدام کردند. ... این گروه تروریستی یک جوان افغانی را به اتهام جاسوسی در میان مردم ذبح می کنند. ... به گزارش "داعش نیوز" , نیروهای مسلح عراقی و نیروهای حشد الشعبی شهر فلوجه را کاملا محاصره کرده اند و ... در این فیلم عناصر داعش دسته جمعی توسط نیروهای حشد الشعبی به هلاکت می ...
مرگ خاموش داعشی‌ها در موصل
irctr.ir/ent/145679121100000
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شورش مردم موصل علیه داعش اهالی شهر موصل، در چند منطقه علیه تروریست های داعش دست به شورش زده‌اند. .... وی این تلاش‌ها را خودکشی دسته‌جمعی توصیف کرد. ... فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق افزود محاصره داعشی‌ها در داخل فلوجه از سوی ...
سرگرمی - دانلود جدید
rk9.ir/category/9?page=83
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فوت و فن های خوش پوشی خانم ها در نوروز + تصاویر · فال رنگها|فال بسیار ... خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها · دابسمش و مسابقه جالب ...
اخبار پربازدید - جدیدترین و آخرین اخبار پربازدید - تیتر 24
www.titr24.com/NewsList.aspx?CatID=C...Q==&page=2
اردوغان: مردم سوریه عاشق «بشار اسد» هستند + فیلم مشرق نیوز 1 روز پیش. پاسخ تهیه‌کننده‌ی قند .... خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها · نتانیاهو پیکر ...
اهل سنت فلوجه در حال هلاکت داعشی های در محاصره شیعیان | جدید ...
www.me-fun.ir/page-175415.html
تهران-ایرنا- منابع عراقی روز شنبه از فرار دسته جمعی تروریست های داعش از شهر فلوجه در ... برچسب ها : فلوجه ,نیروهای ,تروریست ,عراقی ,داعشی ,داعش ,نیروهای عراقی.

اهل سنت فلوجه در حال هلاکت داعشی های در محاصره شیعیان | جدید ...
www.me-fun.ir/page-175415.html
تهران-ایرنا- منابع عراقی روز شنبه از فرار دسته جمعی تروریست های داعش از شهر فلوجه در ... برچسب ها : فلوجه ,نیروهای ,تروریست ,عراقی ,داعشی ,داعش ,نیروهای عراقی.
جدید ترین تحرکات گروه تروریستی داعش در عراق | پایگاه ...
www.alvandkhabar.ir/.../جدید-ترین-تحرکات-گروه-تروریستی-داعش-در...
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شنبه‌شب (دیشب) گروهی از نیروهای ویژه گردان عاشورا و گردان العقیده .... داعش از سه محور شمالی،شرقی و جنوبی اطراف شهر فلوجه در محاصره کامل ... نخست وزیر عراق:نیروهای مردمی تحت فرماندهی دولت با تروریست ها می .... پس از آن هزاران مسیحی ساکن این مناطق همانند دیگر مردم در این شهرها و روستاها از ترس جنایتکارهای داعشی ...
ارسال اسامی تایید صلاحیت شده ها به استانداری
timnews.in/news/13380
ارسال اسامی تایید صلاحیت شده ها به استانداری. 7-2-2016 سیاسی افکار نیوز 2692 .... خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها. بحران انسانی در شهر فلوجه ...
44 عضو داعش در شمال رمادی عراق کشته شدند - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/.../44-عضو-داعش-در-شمال-رمادی-عراق-کشته-شدند
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: در جریان دفع حملات تروریست ها، 44 داعشی کشته و 7 خودروی بمب گذاری شده آنها که از ... بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی همچنان به پیشروی های خود در مناطق شرقی فلوجه برای محاصره کامل و یورش به آنها ادامه می دهند. ... تصویری از خودکشی دسته‌جمعی سه خواهر ... تحلیل علی مطهری از رای مردم تهران به اصلاح‌طلبان ...
آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها
www.akairan.com/havades-akhbar/bultannews/
... خودکشی دسته جمعی مردم شهر فلوجه عراق خبرگزاری بولتن1 ساعت پیش; انفجار مین باز هم ..... کنترل قلعه تاریخی شهر تدمر در دست ارتش سوریه/کشته شدن ده ها داعشی.
جشن تولدی بر مزار شهیدمدافع حرم+عکس | اولین ها
news.avalinha.com/post/499486.html
اولین ها: مهر نوشت: فاطمه دربندی بانویی اهل شهر اراک است و قصد دارد در دهمین قسمت .... جام جهانی 10 فروردین 95 + فیلم · خودکشی دسته جمعی مردم فلوجه در محاصره داعشی ها ...
خنثی سازی طرح اشغال بغداد از سوی تروریستها/ورود تک ...
www.mehrnews.com/.../خنثی-سازی-طرح-اشغال-بغداد-از-سوی-تروریست...
حمایت از تصمیم مالکی در خرید جنگنده از روسیه، فرار گروهی داعشی ها از صلاح الدین و ... خاطر نشان می شود مردم شهر تلعفر، 16 ژوئن از فرمانده کل نیروهای مسلح عراق .... شماری از زنان شهر موصل پس از هتک حرمت توسط تروریست ها خودکشی کرده اند و این ... 10:14:اعزام بیش از 900 داوطلب مقابله با داعش به فلوجه/هلاکت 19 تروریست در الرمادی.
تصویر/ ویترین داعشی‌ها برای نمایش و فروش زنان! - اخبار روز
tasna.ir/1395/.../تصویر-ویترین-داعشی‌ها-برای-نمایش-و-فروش-زنان.htm...
زنان! داعش فروش فروش و زنان نمایش تدمر برای سوریه داعشی‌ها قفس ویترین تصویر/ ... خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق · وزیران دولت هادی به دنبال پناهگاهی امن در ...
جدیدترین وضعیت میدانی الانبار عراق - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=جدیدترین+وضعیت+میدانی+الانبار+عراق
وی افزود: بیشتر داعشی‌ها از بیم پیشروی نیروهای عراقی و حملات هوایی جنگنده‌های ارتش عراق، از هیت، ... تقاطع "العکبه" در غرب الانبار را به کنترل کامل خود در آورده و هیت را از سمت جنوب و شمال محاصره کردند. .... خودکشی دسته‌جمعی مردم شهر فلوجه عراق.
پیوستن 150 نیروی داوطلب زن به صفوف مبارزه با داعش - شفاف
shafaf.ir/fa/.../پیوستن-150-نیروی-داوطلب-زن-به-صفوف-مبارزه-با-داع...
۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 18:47:سرلشگر الفتلاوی:داعشی ها دسته جمعی می گریزند/ روحیه نیروهای .... خاطر نشان می شود مردم شهر تلعفر، 16 ژوئن از فرمانده کل نیروهای مسلح عراق .... شماری از زنان شهر موصل پس از هتک حرمت توسط تروریست ها خودکشی کرده اند و ... 10:14:اعزام بیش از 900 داوطلب مقابله با داعش به فلوجه/هلاکت 19 تروریست در الرمادی.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,370
  • بازدید ماه : 1,370
  • بازدید سال : 131,485
  • بازدید کلی : 8,098,920